Yksinkertainen Eukalyptusköynnös-DIY + stailausvinkki / En enkel Eucalyptus-DIY + en stailingstips

18. lokakuuta 2015

makuuhuone

eukalyptus stailaus
klipsi ja eukalyptus
messingin väriset klipsit
Sunnuntai! Tee-se-itse Eukalyptusköynnös, olkaa hyvät! Tämä on helppo ja nopea. Itse suosin aina yksinkertaisia tee-se-itsejuttuja. Homman on oltava näppärä ja nopea! Ostin lähikukkakaupasta Eukalyptuksen oksia. Leikkasin pellavalangasta sopivan mittaisen pätkän köynnökseen. Leikkasin oksat sopivan mittaisiksi ja sidoin ne pienillä langanpätkillä kiinni köynnökseksi. Eukalyptusköynnös sopii moneen tarkoitukseen. Vain mielikuvitus on rajana eli rajoja ei ole. Itse laitoin köynnöksen sängyn päälle, se tuoksuu ihastuttavalta. 
Stailausvinkki: On superhelppoa tehdä pieniä asetelmia kuvalla, messinkiklipseillä ja esimerkiksi juuri Eukalyptuksen oksalla. Käytin taustaksi vanerilevyn pätkän. Asetin levyn päälle kuvan Kinfolklehdestä ja kiinnitin sen messinkiklipsillä. Todella helppoa ja ainakin omaa silmääni miellyttävää. Messinkiklipseistä sen verran, että niitä löydät muunmuassa MINUN/MIN KAUPASTA hintaan 80 senttiä kappale. Ostin kolme ja tulen varmasti käyttämään niitä monessa hommassa. Nyt töihin! Mukavaa Sunnuntaita! 

Hei, vielä! Löytö-blogi on ehdolla ID:n Blog Awardseissa kategoriassa "Inspiroivin Sisustusblogi". Jos tykkäät, että blogini on sitä, käy äänestämässä TÄÄLLÄ! Olisin vaasalaisittain ilmaistuna "yli-iloinen".

/Taija!! Voitit printtiarvonnan enkä ole vieläkään saanut sinuun yhteyttä! Laita osoitetietosi pikemmiten sähköpostiini ekojohanna[at]gmail.com Jos tämän viikon kuluessa en kuule voittajasta mitään, arvon ensiviikolla uuden./


Samma på svenska:

Söndag! DIY Eukalyptusstock [om det nu heter så på svenska], var så goda! Den här är snabb och enkel att göra. Själv föredrar jag alltid enkla DIY. Fort och fiffigt ska det gå! Jag köpte Eukalyptus kvistar från när-blomsteraffären. Kap klippte lagom långa remsor av linsnöre för arrangemanget. Jag klippte kvistarna till lagom längd och band ihop dem med korta snörsnuttar. Eukalyptusstocken kan man sedan använda i alla möjliga sammanhang. Endast fantasin sätter gränserna. Själv hängde jag den ovanför sängen, där doftar den underbart.
Ett stylingtips: Det är super-enkelt att göra fina arrangemang för bilder med hjälp av mässingclips och t.ex. Eukalyptus kvistar. Som bakgrund använde jag en bit plywood. Ovanpå skivan lade jag en bild från tidningen Kinfolk och satte fast den men mässingsclips. Riktigt enkelt, och detta tilltalar i a f  mitt designöga. Mässingsclips hittar du t.ex. från MINUN/MIN AFFÄR för priset 80cent/st. Jag köpte tre och kommer själv att använda dem i många projekt framöver. Nu ska jag till jobbet! Ha en bra söndag!

Hej igen! Löytö-bloggen är en av kandidaterna inom ID Blog Awards inom kategorin "Mest inspirerande inredningsblogg". Om du gillar min sida, får du gärna rösta HÄR! Som en Vasa-bo skulle uttrycka det, skulle jag bli "yli-iloinen".

2 kommenttia

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne