Voi taivas mitä mä teen tällä päälleni?? Lyhyttä pohdintaa luonteenominaisuuksistani

25. marraskuuta 2015

voileipäkakku ja kinfolk lehti

Hei! Mitä mä teen tälle päälleni?? Minun pääni on aina täynnä! Se on täynnä ideoita, ajatuksia ja uutta. Keksin jatkuvasti jotakin. Tälläkin hetkellä minulla on kaksi sivua auki. Toinen on tämä, johon tällä hetkellä kirjoitan ja toinen uusi blogipohja, joka on toistaiseksi vielä tyhjä. 
Anyways! Viikon vapaat ovat pian ohitse. Huomenna on palattava töihin. Olen ehtinyt paljon. Tänä iltana tapasin blogiystäviäni. Söimme hyvää ja nautimme toistemme seurasta. Hyvä ilta! 
Nyt pulinat pois ja akut laturiin! Mukavaa Keskiviikkoiltaa!

/Muista osallistua arvontaani, jossa palkintoina ovat aivan upeat NORMANN COPENHAGENIN KYNTTILÄNJALAT. Arvonta löytyy TÄÄLTÄ!/


3 kommenttia

  1. Mä osaan niin samaistua suhun. Pää väliin höyryää niin kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehehe, no hyvä et on lajitovereita ;) Terkkuja sinne <3

      Poista
  2. Tuttua, tuttua, aina liikaa "hyviä" suunnitelmia. :)
    Harmi kun en päässyt blogi-iltaan, mut jospa tavataan joskus toiste. :)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne