En malttanut! Täydellinen kuvainspis, suomalaiset taitajat ja sisustuslehti jonka haluan tilata

8. tammikuuta 2016


Noin! Työvuoro 1/3 takana. Onnekseni satuin avaamaan ruotsalaisen blogiystäväni EMSIN blogin. Sitä kautta bongasin upean ANNA PIRKOLAN ASUN-LEHDELLE stailaamat kuvat. Suomessa asuu melkoisia taitajia! Olen juuri sanonut irti kaikki lehtitilaukseni, mutta nyt minusta tuntuu siltä, että Asun-lehti on tilattava! Olen selannut tähän mennessä jokaisen kauniin numeron lävitse. Lehti sopii minun makuuni!  Mitäs muuta? Ei mitään erikoista. Elämä on mallillaan! Hyvää yötä!

/Kuvat: stailaus ANNA PIRKOLA, kuvaaja Katri Kapanen./

8 kommenttia

  1. Asun on kyllä ihan mahtava! Oli hienoa saada heidät mukaan Mansen blogikirppiksen goodiebageihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä?! Vautsi <3 Onhan sinne tultava :D

      Poista
  2. Asun lehti on kyllä upea <3 täälläkin pohditaan lehtitilausta, vaikka vielä vähän vastustelen. Irtolehti on kyllä ainakin ostettava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, mä tilasin! :D Heti tän postauksen kirjoituksen jälkeen ;) Terkkuja heiluvaan heinään <3

      Poista
  3. Katselin netistä tuota Asun-lehteä ja hienolta näytti. Täytynee ostaa oma kappale. Onpa muuten kaunis kuva. Inspiroiva...
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Se lehti on täynnä kivoja kuvia ja siinä on tuota mun fanittamaa tummaa ja maahanläheistäkin sävyä :) Terkkuja Nonnalle! <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kyllä, mä tilasinki jo ;) Terkkuja Fridalle <3 Tykkään niin sun blogistas <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne