Henkilökohtaista: Arvatkaa mitä?? Tunteiden kirjo ja inspiraatio + pientä vihiä upeasta tulevasta

25. helmikuuta 2016

Instagram kuvakollaasi

Minä olen tunteiden kirjo!  Erityisherkäksikin minua on väitetty ja osittain sitä ehkä olenkin. Saatan vuodattaa kyyneliä matkalla töihin ja vajota syviin ajatuksiin. Lapset tuovat minulle eniten onnea. Päivittäin huomaan ajattelevani sitä, kuinka ihania he ovat. Elämäni on superonnellista, vaikka jotkut päivät tökkivät. Tämä Torstai oli outo. Aluksi olin intoa täynnä. Siivosin ja sain tehtyä paljon, kunnes yhtäkkiä tyssäsi ja hatutti. Noh, sitä sen kummemmin muistelematta totean kuitenkin, että päivä oli hyvä. Keitin tänään kahvit ja menin sekaisin mitoissa. Melkoista myrkkyä! Hei, asia jonka olen todennut tuovan helpotusta, kun hommat eivät etene, on jo tehtyjen asioiden kirjoittaminen paperille. Välillä sitä ei tajua, kuinka paljon tekee ja saa aikaiseksi. Tänään minä ehdin: suunnitella kouluprojektia, vastata sähköposteihin, viedä ja hakea lapsia, käydä apteekissa ja kaupassa, pestä kolme koneellista pyykkiä, kääriä ja lajitella pyykkiä, täyttää tiskikoneen, siivota olohuoneen ja makkarin, vaihtaa liinavaatteet, ottaa Instagram kuvia, kirjoittaa tämän postauksen ja ja ja. 

Inspiraation ja luovuuden tasoni on tällä hetkellä erittäin korkealla. Olen selaillut sisustuslehtiä ja tutkinut värikarttoja. Minulla ja muutamalla muulla BLOGIVAASAN sisustusbloggaajalla on luvassa aivan käsittämättömän upea projekti. Pääsemme tekemään upeita juttuja ja aloitamme yhteistyön erään paikallisen yrityksen kanssa. Tuleva projekti on aivan ainutta laatuaan. Enempää en vielä kerro, mutta tulette taatusti huomaamaan, kun homma alkaa. Nyt toivotan sinulle mukavaa illan jatkoa!

/Seuraamalla minua INSTAGRAMMISSA TÄÄLLÄ, saat ylimääräisen arvan TÄSSÄ supertyylikkäässä arvonnassa!/

6 kommenttia

  1. Niin siistiä ;)
    Kivaa loppuviikkoa teille!

    VastaaPoista
  2. Niin ihania kuvia jälleen, ja erityisesti tyttönen, supersuloinen ja kauniit silmät.
    Mukavaa alkavaa viikonloppua!
    Eija

    VastaaPoista
  3. Ihania juttuja ja niin kauniit kuvat :) Innolla odotan mitä tulossa!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne